2012. május 24., csütörtök

Eperkrémleves és egy gyors csokis epres desszert receptje

Eperkrémleves:

 Az eper egy nagyobbik felét botmixerrel összeturmixoljuk (nyugodtan bele lehet tenni egyéb gyümölcsöket is). Egy lábasban ezt az eperpépet tejjel, tejszínnel, (vaníliás)cukorral továbbturmixoljuk. Facsart citromlével érjük el, hogy az íze pikáns legyen. A levesbe ezután beletesszük a maradék eperdarabokat, végül jégkockákkal rakjuk tele a levest, hogy minél hamarabb lehűljön, és hogy kicsit hígabb legyen.
Másnapra ér össze igazán.

Desszertjeim közül pedig eddig a leggyorsabbat készítettem el.A háztartási kekszet a saját zacskójában becsomagoltam konyharuhába,amiben hús klopfolóval kicsit összetörtem.A kekszet beleraktam a tálba rápakoltam a megmosott epreket,megszórtam porcukorral.Helyettesítheted vaníliás cukorral is .Erre pedig ráöntöttem a csokis pudingot.Be a hűtőbe,hogy a puding leérjen a kekszhez és lehet is fogyasztani aznap vagy másnap.
Ha elkészíted és szereted az epret,biztos,hogy az egyik kedvenc recepted lesz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése