2014. december 30., kedd

Lencsefasírt

Batyus házibuliba hívtak szilveszterezni.Oda gondoltam elkészíteni ezt az egyszerű fasírozottat.Egyszerű az elkészítése, egészséges és különlegesebb mint a megszokott lencseleves és a lencsefőzelék.Érdemes kipróbálni hisz nagy sikert arattam vele. :) Persze ezen a recepten is változtattam. Először lássuk az alapreceptet amit itt megtalálsz .
Először is : - a tepsire terített zsírpapíron, a sütőben sütöttem ki.Így nem szívja magába a zsírt,olajat.
                   - friss koriander helyett majorannát használtam
                   - a paradicsommártáshoz a saját télire eltett fűszeres paradicsomot használtam fel,amit  
                       még fűszereztem chilivel.
                   - kenyeret pedig nem szolgáltam fel hozzá.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése