2015. június 28., vasárnap

Tojásrúd

A diétám miatt nem ehetem meg a tojásfehérjét. Kidobni meg semmit sem szeretek, így addig keresgélek amíg rá nem találok a megoldásra.
Az első ötletem az volt, hogy habcsókot készítek, de utána rájöttem, hogy nem akarok én senkit sem mérgezni.
Megtaláltam ezt a receptet és számomra tökéletes, csak egy kicsit át kell alakítanom.
Mivel nekem nem maradt tojássárgája, így maradt a saccolás.
Megfőztem a tojásfehérjét a kép alapján.
Közben kevergettem és így az egész meg tud főlni és nem is kell vágni. Amíg hűl, addig felverem a két tojásfehérjét. Ráöntöm az olajat, rászórom a keményítőt és a végén hozzákeverem a kihűlt tojásfehérjét.
A tepsibe sütőpapírt helyeztem, megolajoztam és ráöntöttem a masszát. Most csak sóztam és borsóztam. Szerintem gépsonkával, sült császárszalonnával és bármilyen pestoval is kiváló szendvics alapanyag lehet.

Ráadásul a tojásfehérje az egyik legtökéletesebb fehérjeforrás, amely esszenciális aminosavakban gazdag, teljes biológiai értékű termék. Szárazanyag tartalomra vetített fehérje tartalma 89%, biológiai értéke 94%, 238 kJ (56kcal/100gr) energiatartalom, és 0 % zsírtartalom mellett.
Magas anabolitikus hatású fehérjeforrás, a hőkezelés az avidin biotinmegkötő hatását semlegesíti.

Edzői vélemények alapján testépítők, sportolók számára az edzést követően az izmok regenerációjában fontos szereppel bír.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése