2016. május 31., kedd

Cukkinis fetás csoda


Nagyon gyorsan elkészíthető, egészséges étel, amit magában és köretként is lehet fogyasztani. Hidegen és melegen is.

Hozzávalók

2 db kisebb cukkini
1 fej v. hagyma
100 g kuszkusz ( Gm étkezéshez használj rizst vagy kölest)
alaplé- zöldség v. hús
1 ek. vaj v. kókuszzsír
1 ek. olívaolaj v. kókuszzsír
1 csipet só
60g feta sajt
2 csipet frissen őrölt zöldbors




Elkészítése:

Előkészítettem a hozzávalókat. A kuszkuszt leöntöttem a meleg hús alaplével, annyival  hogy ellepje és lefedtem. Állni hagyttam 10 percig és hozzákevertem az 1 ek. kókuszzsírt.
Serpenyőben felhevítettem a zsíradékot, beledobtam az összevágott v.hagymát, megdinsztelem. Rádobtam a kockára vágott cukkinit, fűszereztem és megpirítottam őket.
Hozzáöntöttem a kuszkuszt, rámorzsoltam a fetasajtott. A tetejére pedig rávágtam a petrezselyemzöldet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése