2012. szeptember 6., csütörtök

Zabpelyhes keksz,daragaluska,somlói galuska

Az egyik kedvencünk ez a csokis zabpelyhes keksz,aminek a receptjét itt találod .

Jöhet az ebéd,hisz már el is múlt dél.A karácsonyi menümből még maradt fácán leves amiből most kiszedtem a maradék húsit és lefagyasztottam,sült húsnak.A leveshez pedig készítek dara galuskákat.Amit
Így készítettem el.Már többször elkészítettem el és bevált,mert nem lett kemény.
Másodiknak pedig jó lesz a maradék süt liba comb,petrezselymes burgonyával.
Munka.Este pedig elkészítem a Somlói Galuskát.Igaz egy kicsit már előre dolgoztam hisz a piskótát már kisütöttem.Nem lett egy nagy szám,de a mentségemre szóljon,hogy nincs egy fél éve,hogy elkezdtem tanulni sütni.
Találtam két receptet ez az egyik az pedig a másik.
Na ezen még gondolkodhatok,hogy melyiket is fogom elkészíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése