2014. április 12., szombat

Élesztőmentes-magos kenyér

Nincs is jobb a házi sütésű kenyértől,így elég sűrűn szoktam sütni,de idő hiányában mindig a gyors és egyszerű recepteket keresem.
Találtam is egyet.Gyors és egyszerű elkészíteni.Amit itt megtalálsz.
Én csak annyival változtattam már rajta,hogy - csak lenmagot,
                                                                    - sima és teljes kiőrlésű rozsliszt keverékét és valamikor
                                                                    - kihagytam az ízesítőszert is.
Így is tökéletes lett.Mivel nekem nem volt itthon őzgerincformám,én kuglófformát,kerámiaedényt és lábast is használtam már a megsütéséhez.
Konyharuhában becsomagolva és a hűtőben is lehet tárolni.


Jó étvágyat kívánok hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése