2014. május 9., péntek

Bodzapezsgő

Különleges itallal akartam előrukkolni a szülinapomkor.
Adott volt a a bodza. Pezsgőt még nem vettem. Így jött az ötlet,hogy pezsgőt készítek.
Rákerestem és úgy döntöttem, hogy ezt  a receptet amit itt találtam, elkészítem.

Elérkezett a nagy nap. Meg lehet kóstolni a pezsgőt.
Felbontáskor vigyázni kell, mert nagyon habzik. Alkoholmentes és legközelebb tuti, hogy több cukorral készítem el, mert savanykás az íze. Viszont nyári frissítőnek kiváló ital.

Egy üveggel raktam félre a mamám szülinapjára , hisz ő is egy nagy ínyenc. Kiváncsi leszek rá, hogy neki,hogy fog ízleni.

Elérkezett a nagy nap. Máris október 24-e. Boldog szülinapot mami!

A cukrot ő is hiányolta és az alkoholtartalom sehová sem szökött fel . :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése