2014. október 28., kedd

Csípős sült zöldségek

Vacsora vendéget vártam,de nem tudom róla,hogy mit szeret.Így gondoltam,hogy könnyű,egészséges és mégis laktató ételeket készítek.
A hűtőben csak cékla,sárgarépa,burgonya és hagyma lapult,így elugrottam a kedvenc zöldségboltomba és bevásároltam.
Kiválasztottam egy 6 kg-os sütőtököt,almát és cukkinit.
Hazafelé jött az ötlet,hogy milyen ételeket is fogok készíteni ezekből a finomságokból.
Lesz csípős sült zöldséges tál,balzsamecetes cékla és az elmaradhatatlan desszert.
A tököt megmostam,összedaraboltam.Tepsibe sorakoztattam.Öntöttem hozzá vizet és letakartam alufóliával,hogy gyorsabban megpuhuljon.
Jöhet a zöldségek előkészítése.

Amiket én hozzáraktam.Burgonya,cukkini,hagyma,sárgarépa és alma.
A burgonyát alaposan megmostam,összedaraboltam.Tepsibe raktam,lefóliáztam és be a sütőbe.
Közben előkészítettem a sárgarépát és a héjastól félbevágott lila hagymát.
Előkészítettem a fűszereket.Só,bors,gyömbér,amit megpucoltam (kevés kell csak belőle,mert csípős),erős paprika,rozmaring.
Kivettem a tepsit.Hozzáadtam a sárgarépát,hagymát és a fűszereket.Vissza a sütőbe.
Amikor már félig megpuhultak a zöldségek hozzáadtam a kockára,de nem megpucolva az almát.
Készre összesütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése