2015. július 30., csütörtök

Csípős-paprikás árpa

Zsiradékon megpároltam az őrölt köményt, a curryt.
Hozzáadtam az összeszelt újhagymát, paprikát, és erős paprikát, fokhagymát.
Amikor megdinsztelődött a paprika raktam hozzá fűszeres paradicsompürét, friss bazsalikomot és friss tárkonnyal fűszereztem.Felöntöttem egy deci fehérborral és készre pároltam.
Az árpát már előtte megfőztem és amikor kész lett a paprika hozzáöntöttem. Három percig összefőztem az alapanyagokat és egy isteni gyors ételt kaptam. 
Lehet magában vagy akár sülhúshoz is fogyasztani. 
Réges régen úgy tanultam meg főzni, hogy elővettem az alapanyagokat. Átgondoltam, hogy mit szeretnék főzni és a fűszerek megszagolásával összedobtam a kajcsit. Eddig és most is sikerült. Imádok a konyhában is alkotni.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése