2015. október 10., szombat

Sütőtökös köles


Az apróra összedarabolt vöröshagymát és a rozmaring ágakat és a reszelt gyömbért,  kevés olajon megpirítottam.
Kockára vágtam a fél zellert, a fél  megpucolt sütnivaló tököt. Ezeket beledobtam a serpenyőbe. Megsóztam, beborsóztam és összeforgattam egy kicsit. Hozzá raktam a fokhagymákat. Amiket persze nem pucoltam meg, hisz így izgalmas a kész ételből kiszedegetni és olyan krémes belül a fokhagyma, hogy külön élvezet az elfogyasztása is.
Ráöntöttem egy deci száraz bort és megpároltam.
Amikor félig puha lett a zeller hozzáraktam a cukkinit. Készre főztem.
Magában, köretként vagy ahogy most elkészítettem kölessel, nagyszerű ételt kaphatunk.
Itt a kölest külön főztem meg és a készételhez kevertem.
Jó étvágyat kívánok hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése