2015. február 16., hétfő

Zöldfűszeres halfilé rizstésztába göngyölve, avokádó öntettel

Hozzávalók:
1 fej vöröshagyma,
2 gerezd fokhagyma,
40 dkg hal,
1 db paradicsom
olaj,
 Fűszerek ízlés szerint:
só, frissen őrölt bors, bazsalikom, oregánó, majoranna és friss petrezselyemzöldje.
Öntethez:
avokádó,
joghurt (Bakonyit használtam)
Az őszintét bevallom, volt készen avokádókrémem, így csak a joghurtot kellett hozzákevernem.
Avokádó krém elkészítését szintén megtalálhatod a blogomon.
Elkészítése:
Az olajon megdinszteltem a hagymát, fokhagymát. Rákockáztam a halat és a paradicsomot. Befűszereztem és készre pároltam. A tésztákat kettesével hideg vízbe beáztattam. Ráraktam őket egy vizes konyharuhára. A közepére egy ek. tölteléket és a konyharuha segítségével becsomagoltam a tölteléket.Először a két oldalán kezdtem, utána alulról és felülről. Bő forró olajban pedig kisütöttem.
Tetejére pedig ráöntöttem az öntetet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése